zaterdag 2 januari 2016

Happy New Year

Als eerste wil ik alle volgers en lezers, een goed, gelukkig, gezond en vooral reislustig 2016 toewensen.

   

Ik heb genoten van de feestdagen, het was een super gezellige december maand en we hebben ons goed kunnen uitleven in de keuken met kokkerellen.
In plaats van Sinterklaas vieren hadden we voor kerst lootjes getrokken en we zijn allemaal goed verwend.


Drie weken voor vertrek zouden we onze stoelen gratis kunnen vastleggen voor de vlucht maar omdat ik aangegeven had dat we een rolstoel meenemen, bleek dat we dit niet zelf konden doen. Er zijn in Star Class maar een beperkt aantal zitplaatsen, 18 in totaal.
Dit kreeg ik als antwoord op een mail die ik ze gestuurd had:
Indien u een rolstoel en/of begeleiding heeft aangevraagd, is het inderdaad niet mogelijk om een stoelreservering te maken.
Tui reserveert voor u een stoel en tevens voor 1 begeleider. Dit i.v.m. de veiligheidsvoorschriften tijdens de vlucht.


Na telefonisch contact zijn er stoelen gereserveerd op rij 3 maar het liefst zitten we aan het raam en later kreeg ik nog een email waarin stond; Wij kunnen niet exact een stoel nummer geven op dit moment. Maar het is wel 1ste of 2de rij.
We zullen zien.

Sebastian en Hannelore hebben (na betaling) stoelen gereserveerd voor zowel de heen- als terugreis.
Zij hebben via Attraction tickets direct in Duitsland tickets gekocht voor 14 dagen onbeperkt bezoek aan Universal Studios en Islands of Adventure en entreekaartjes voor een bezoek aan Kennedy Space Center. Hier wil Hannelore graag een keer naar toe.

Deze week krijg ik nog diverse injecties zodat we die spuiten niet mee hoeven te nemen in het vliegtuig. Voor het eerst ga ik me injecteren tegen trombose. Voor de heenreis doe ik dit nog thuis en een spuit voor de terugreis neem ik toch maar mee in mijn handbagage, samen met mijn andere medicijnen plus een overzicht hiervan.
Inmiddels hebben we alle codes en benodigde informatie ontvangen betreffende de villa dus rest ons niets anders meer dan de koffers pakken en nog heel even aftellen.



16 opmerkingen:

  1. Jullie hebben een heerlijk vooruitzicht. Succes met pakken en geniet van de voorpret deze dagen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Anita dat jullie bijna gaan....ik verheug me nu al op de verslagen!! Uiteraard ook voor jullie de beste wensen en geniet heerlijk van de komende Florida vakantie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year! Ga maar weer lekker genieten, maar dat zal ongetwijfeld wel lukken. Voor je het weet zit je weer in het vliegtuig, naar jullie geliefde Florida.

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie een heel goed 2016 gewenst en wat een zalig vooruitzicht om straks al weer richting Florida te gaan, wij genieten mee, ENJOY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook de beste wensen!!
    En lekker jullie vakantie is in zicht.
    Hebben wij ook weer iets om naar uit te kijken,om weer dagelijks een blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor 2016. En wat een heerlijk vooruitzicht. Nog maar een paar dagen. Een goede reis gewenst en dan heerlijk genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle goeds voor 2016!! We hopen dat het een mooi jaar voor jullie zal worden.
    Bijna vertrek naar Florida, lekker gaan genieten samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan is het ineens al weer bijna zo ver. Toch wel lekker na die gezellige feestdagen op vakantie te gaan.
    Dat wordt weer genieten. Ben nu al benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven en welke restaurants
    bezocht gaan worden ;-)
    Groetjes,
    Yvonne en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie ook de beste wensen met in ieder geval een heerlijke vakantie op korte termijn! Hopelijk mogen we weer meelezen met vooral die lekkere food foto's ! Goede reis en veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle goed voor het nieuwe jaar!! Heerlijk bijna naar Florida!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie zo'n gezellige decembermaand hebben gehad. En nu staat de vakantie echt voor de deur. Heerlijk hoor, koffers pakken en genieten. Ik ga weer zo lekker meegenieten met jullie😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt vast een heerlijke vakantie met al je dierbare om je heen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk ook de beste wensen voor dit jaar, maar met nog maar een paar dagen voor de boeg zal dat wel goed komen!
    Ik had al zo'n vermoeden dat jullie er weer een paar culinaire hoogstandjes van hebben gemaakt met de feestdagen, er gaat toch niets boven genieten met je gezin om je heen...
    Heel veel plezier en heerlijk om weer wat te lezen te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HNY! En hoe kan dat beter starten dan met een heerlijke vakantie in Florida! Ben benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe eettentjes;) Goede reis alvast en heerlijk genieten daar!
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is bijna zover!..we wensen jullie alvast een mooie en leuke tijd. Uiteraard zullen jullie gevolgd worden. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Morgen vertrekken jullie!!! Heerlijk!!! We gaan jullie, natuurlijk, weer volgen.
    Hele goede reis en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen...

    BeantwoordenVerwijderen