zaterdag 30 januari 2016

Relaxen, Premium outlets en Cooper's Hawk

Heel veel dank voor de leuke reacties op het blog, echt leuk om te lezen.

We deden vandaag rustig aan en gingen buiten op het terras ontbijten. Het was heerlijk weer, iets bewolkt maar een fijne temperatuur.
Ik ging lekker dobberen in het zwembad en genieten van de jacuzzi.
Met Nathalie heb ik bijgekletst via facetime en ik begin haar nu behoorlijk te missen.



Na een poos gelezen te hebben ging het toch kriebelen en wilde ik op pad. We wisten niet zo goed wat we zouden gaan maar uiteindelijk werden het de Premium outlets International Drive.
We parkeerden bij de Bass Pro shop omdat het zoeken was naar een plekje bij de outlets. Bij Bass Pro shop op de parkeerplaats was een of andere happening met snelle boten dus hier was het ook druk.
Bij de winkel van Lindt chocolade zochten we pure chocolade uit en mochten een aantal bonbons proeven. 



Vanavond gingen we eten bij Coopers Hawk aan Sand Lake Road.
Vorig jaar zijn we bij een filiaal in Waterford Lakes geweest en er zitten ook filialen in Tampa, Jacksonville en binnenkort wordt er één geopend in Naples. Het is geen grote keten en het eten is er "delicious".
Ze verkopen er heel veel soorten wijn en je kunt er wijnproeverijen doen.


Leuke t-shirts speciaal voor mij en mijn vriendinnen die wel een slokje lusten, hihi.
Het was er vanavond zeer druk en we moesten een half uur wachten tot er een tafel vrij kwam maar we konden buiten op het terras zitten en gingen mensen kijken.
De auto werd geparkeerd met "complimentary" valet parking.
Er kwamen veel jonge mensen eten en omdat het zaterdag was kwamen er diverse groepen vrienden die uit gingen en lekker wijn gingen proeven aan de bar.

We kregen warm Pretzel brood en als appetizer koos ik Roasted beets and whipped goat cheese en Tom nam een Mediterrenean plate.

Arugula, Candied Walnuts, Balsamic Glaze, Extra Virgin Olive Oil

Classic Hummus, Cucumber-Feta Cream, Triple Pepper Hummus, Toasted Pita
Als hoofdgerecht nam ik "Anne's chicken Saltimbocca" en Tom had de special of the day; Salmon with horseradish crust and fresh vegetables.
Prosciutto, Provolone, Garlic, Sage, Artichoke Hearts, Capers, Tomatoes, White Wine Lemon Sauce,
Mary’s Potatoes, Asparagus

Deze foto van het zalmgerecht is een beetje overbelicht maar het smaakte wel goed.
De bediening was perfect en dit restaurant is zeker een aanrader en heel wat anders dan de bekende ketens.
Om ons heen waren er verschillende tafels die een fles rode wijn besteld hadden en die werd gedecanteerd in een mooie karaf.
foto internet
Je kunt er ook wine tasting doen waarbij je van verschillende wijnen kleine beetjes tegelijk krijgt in diverse glazen, erg leuk.
Ik zag in het verslag van vorig jaar dat Tom het gerecht had wat ik nu gekozen had. Hij vond het er al zo bekend uitzien, haha.

Thuis dronken we koffie met wat chocolade en keken via uitzending gemist naar "Wie is de mol?".

16 opmerkingen:

  1. Wijn, chocolade, lekker eten en shoppen, these are our favourite things :-) Wat een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik sluit me aan bij de vorige spreekster. Wat een geweldige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch zo'n dag, niets plannen en we zien wel wat het gaat worden. Je weet de restaurants wel te vinden.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm Lindt chocolade, bof bipsen. Wat weer een lekker dagje met shoppen en lekker eten. Eten zag er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge zelfs om 8-uur in de ochtend ziet het eten er super lekker uit...
    Enne de dag beginnen in de Jacuzzi en het zwembad... ohw zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm die chocolade ....hahahah heerlijk !!!
    Zo fijn om even via face time bij te kletsen....
    Het was weer een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is dus zo'n dag naar mijn hart :)
    Wijn, pure chocolade, shoppen en lekker eten, en ik geloof dat ik al die t-shirts zou hebben gekocht Hahaha
    Ik snap heel goed dat je Nathalie mist, maar wat een uitkomst is face time dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke t-shirts, die zouden ons goed staan Anita hahahaha. Het eten ziet er inderdaad erg lekker uit, een aanrader dus deze keten.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk dagje. Had best wel even met je willen ruilen. Pure chocolade (favoriet), shoppen (favoriet) en wijn en lekker eten (ook heel favoriet). Niets meer aan veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige shirts, hoewel ik me natuurlijk niet aangesproken voel ;)
    Lindt chocolade, shoppen en wijn drinken bij heerlijk eten.....maak me gek, heerlijk!!
    Geniet van het mooie weer, voor je het weet zit je weer in die druilerige Hollandse buien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo lekker s'morgens wakker worden en een heerlijk ontbijtje buiten bij de pool.
    Hoezo jarloers!!!!
    En dan komen ook nog eens die heerlijke chocolaatjes en dat lekkere eten voorbij mmmm
    Maak ons maar gek.
    Maar geniet er maar lekker van ik vind het super om elke morgen het mooie blog te lezen,dus ga zo door:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke dag weer! Zo relaxed en pas iets doen als je daar zin in hebt. Leuk ook zo'n tip voor een restaurant. Jullie genieten gewoon nog lekker verder en wij dus ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dag weer en een Lindtwinkel, die heb ik,nog nooit gezien daar, maar jullie weten ook zo goed de weg daar na al die jaren! Leuke tips altijd! Geniet nig even lekker verder, straks kan je Nathalie weer in je armen sluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag! Shoppen bij de outlets is altijd fijn, en zonnen is gewoonweg heerlijk.
    Dat eten ziet er weer zalig uit! Die shirts zijn leuk voor de wijnliefhebbers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om op een grijze troosteloze zondagmorgen onder het genot van een 'bakkie' de afgelopen 4 dagen van je reisverhaal bij te lezen. Jullie genieten nog steeds en ook zag ik weer een aantal leuke tips voor mijn lijstje voorbij komen.

    Geniet maar lekker verder & tot de volgende update !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een heerlijke relaxte dag! En dat eten ziet er inderdaad heerlijk uit. Deze keten komt weer op het lijstje voor de komende zomer! Je maakt het ons wel erg moeilijk Anita! Door jou blog groeit mijn lijst voor de komende zomer zo hard dat we zeker tijd tekort gaan komen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen