vrijdag 22 januari 2016

Market street café, Premium outlets, Amura sushi, Old Town

Sebastian en Hannelore begonnen de dag in het zwembad. Het zou vandaag een onstuimige dag worden met temperaturen rond de 22 graden met veel wind en zo nu en dan zon.
Omdat zij zin hadden om een keer buiten de deur te ontbijten, offerden wij ons wel op, hihi, en reden we met elkaar naar Celebration om daar bij Market Street Café te eten.
Het waaide iets te hard om buiten te zitten dus aten we hier voor de eerste keer binnen. Het is een leuke diner en het eten was erg lekker. Hannelore en ik hadden een Blueberrie pancake , Tom roerei met bacon en Sebastian een Three Meat Omelette (met bacon, ham & sausauge).

Na even rondgelopen te hebben in Celebration reden we naar de Premium Outlets om te shoppen. Het begon jammer genoeg net te regenen toen we er aankwamen, maar de bui duurde niet zo lang en het zonnetje liet zich ook nog even zien.

Sebastian slaagde voor t-shirts en sportschoenen en Hannelore (ook al besmet met het horloge virus) kocht een mooi Marc Jacobs horloge en later nog een leuk jurkje.

Voor Nathalie waren we op zoek naar Converse All Stars maar die kostten hier $ 49,95, dat is met de huidige koers even duur als in Nederland. Ze hadden haar maat niet dus kunnen we beter in Nederland kijken.

Ik ben gek op Gingerbread man en tot mijn verbazing hadden ze bij Swarovski hier zulke leuke ornamentjes van, en ook nog in de aanbieding, dus die kon ik niet laten liggen.

Na een hele poos rondgekeken te hebben reden we naar Sand Lake Road, naar het dr. Philips gedeelte waar we bij Barnes & Nobles een tijd doorbrachten.

Vanavond gingen we eten bij ons favoriete sushi restaurant "Amura". De kwaliteit van de sushi is hier super.

Vooraf bestelden we de Tuna Tataki en als hoofdgerecht een sushi boot.

Omdat we zo aan 't smullen waren hadden we allemaal zin in nog meer sushi, waaronder de Lobster 007, een sushi special van vanavond met lobster en jalapeño.
Man, man, man wat was dit lekker.
We hadden nu op tijd gegeten dat vind ik zo veel fijner. Je kunt hier trouwens ook aan de Hibachi tafel eten maar dat hebben we nog niet geprobeerd.

Omdat er vanavond om 20.30 uur in Old Town de All American Muscle car cruise is wilden S&H dit graag bekijken. Tom en ik zouden eerst meegaan maar hadden niet zo'n zin meer en ik vond het koud worden buiten, dus gingen ze lekker saampjes op pad.

Er reden vanavond 78 auto's mee in de parade, dus dat is best veel.

1. Een voordeel van vroeg werken is dat je als eerste een reactie kan plaatsen ;-) Lekker dagje toch zo. Bij dat Sushi restaurant zijn wij toch in 2013 ook 'ns geweest ?

1. Haha, ja dat klopt inderdaad. Wij zijn er met jou ook geweest ;)

Verwijderen
  2. Jullie zijn leuk geslaagd in deoutlet en jullie hebben heerlijk gegeten zo te zien en horen , hartsikke fijn!
    En in oldtown is ook super leuk, wij waren daar in sept vorig jaar voor het eerst, erg gezellig sfeertje! Veel,plezier weer morgen!

3. Alleen al je ontbijt beginnen in Celebration.... hoe lekker, zit hier met heimwee mee te lezen :-)

4. Wakker worden en dan een duik nemen ....daar droom je van als je in Nederland bent hahaha heerlijk !
    Trouwens ook van een lekker ontbijtje bij Market street Cafe :-)
    Goed geslaagd met shoppen. Leuk het Gingerbread mannetje.....
    De sushi ziet er heerlijk uit zeg. .....ook op het lijstje !

Tot morgen
    Mandy

5. Die sushi ziet er zelfs rond ontbijttijd geweldig uit, maar het ontbijt zelf ook :)

6. Weer een topdag, lekker shoppen, lekker eten. Lust zelf geen sushi maar ziet er wel erg goed uit zeg.
    Ontbijten in Celebration ook erg leuk.
    Veel plezier nog!

7. Weer zo'n heerlijke dag met van alles wat. Goed begin van de dag, eerst even zwemmen en daarna een ontbijtje in het mooie Celebration. Shoppen ook goed gelukt en dan afsluiten met een heerlijke maaltijd. Wat wordt die sushi ook prachtig geserveerd. Ondanks het vroege tijdstip nog hier loopt het water me in de mond.

8. De dag beginnen in Celebration......dat kan niet beter. Dat restaurant ga ik onthoude!!

9. Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten zeg en wat hebben jullie een lekker vrij uitzicht achter jullie huis.
    Alles ziet er weer heerlijk uit, ik hou zelf niet van sushi maar vind het er altijd schitterend uit zien :)

10. Wat een heerlijke dag, ontbijtje, dan lekker shoppen en als afsluiter de boot in, ziet er goed uit hoor die sushi boat!

11. Weer een top dag.
    Snap s&h wel zo lekker om s'morgens eens een keer te gaan ontbijten.
    Lekker geshopt en goed geslaagd.
    Helaas zullen wij dit restaurant niet gaan bezoeken,houden niet zo van vis!!!
    Maar jullie hebben weer genoten.
    Ga zo door:)

12. Oh, wat heerlijk genieten! Door het lezen van jouw blog krijg ik hier nog meer zin in onze eigen vakantie. De dag starten met een ontbijt bij Market Street staat ook weer op ons lijstje, Heerlijk.
    En die Ginger Bread mannetjes zijn leuk hé! Ook wij vinden hem erg leuk. Afgelopen jaar zijn wij in Straatsburg geweest en daar was hij ook erg geliefd zo te zien, waar daar waren ook heel veel spulletjes van het Ginger Bread mannetje te koop.

13. Heerlijk ziet dat er uit die sushi. Gaat op ons lijstje. Toch nog een heerlijke temperatuur om te zwemmen. Hier nog steeds koud. Dus geniet er lekker van.

14. Lekker dag zo genieten, shoppen en lekker sushi jammie

15. Lekkere dag, de $$$ laten rollen en dan de dag weer eindigen bij julli favo sushi.
    Niks mis mee !!

16. Maak me gek: een sushi boot, dat ziet er echt geweldig uit, ik ziet hier te watertanden! Weer een top dag hoor! Veel plezier samen!

17. Weer een top dag, gewoon genieten van elkaar, shoppen en lekker eten!
    Mooi die Swarovski ornamentjes en sieraden, je hebt een beeldig hangertje gekozen.