woensdag 3 februari 2016

Relaxen, Lakeland square mall en Vito's Chophouse

Dank jullie wel allemaal voor de lieve beterschap wensen.
Vandaag voelde ik me gelukkig wat beter, de pijn in mijn zij is nog wel aanwezig maar ik was niet misselijk meer en mijn eetlust was weer terug.

We hebben vandaag rustig aan gedaan en hebben heerlijk bij het zwembad gezeten in de zon.


Onderstaande tekst (naast de schuifpui)  is toch wel heel grappig. Of worden hier geen drankjes aan de bar mee bedoeld, hihi?

Pas in de loop van de middag gingen we op pad richting Lakeland square mall. Dit ligt aan de I4 richting Tampa, afslag 32. Er bevinden zich aan deze afslag heel veel restaurants, dus vanuit Davenport is dit eigenlijk net zo handig om hier te gaan eten in plaats van de drukke restaurants aan de 192.
In de mall zitten veel leuke winkels (Bath & Bodyworks, Yankee candle, Dillards, Sears, American Eagle, Aeropostale noem maar op) en het was er zo rustig, je kon er een kanon afschieten.
We moesten bij Hollister nog een boodschappenlijstje afwerken en dat is goed gelukt.
 Zelfs een FYE (For Your Entertainment) zit hier nog, bijna overal zijn ze verdwenen.

Een ijsje van Haagen-Dazs is altijd goed!
 Een speciale zaak voor wenkbrauwen? het moet niet gekker worden.


Op weg naar het restaurant reden we over International Drive en ik wilde even binnen kijken bij The World of Chocolate . Je kunt hier een tour door het museum doen voor 17 dollar maar ik wilde alleen even het winkeltje bekijken. Er lagen heerlijke bonbons en taartjes, maar ik vond het erg duur allemaal.



Tom wilde vanavond graag eten bij het restaurant waar we onze vakantie vorig jaar mee afgesloten hadden; Vito's Chophouse.
De auto wordt hier gratis voor je geparkeerd. We konden direct aan tafel en bestelden als appetizer een Lobster bisque voor mij en Rockefeller oesters voor Tom.

Rich and creamy bisque bursting with Maine lobster and served with swordfish croutons

Baked Rockefeller; Creamy spinach topped with provolone and hollandaise

De ober kwam aan tafel vertellen over de diverse soorten steaks die ze hier hebben maar we wisten al dat Tom de 8 oz filet mignon zou nemen met pepersaus en ik de tuna mignon.
Het was weer voortreffelijk.
Omdat het zo warm was buiten had ik mijn vestje vergeten en in het restaurant was het nu behoorlijk fris, de airco stond op full blast.
We hebben nog moeten lachen om onze ober want omdat het restaurant vlakbij de Orlando Eye staat vroeg hij of we er al in geweest waren.
Toen we zeiden dat we wel in Singapore en London in het reuzenrad geweest waren en daar zo genoten hadden van het uitzicht, zei hij dat hij in London ook wel eens de Eiffeltoren wilde zien. Haha.


Peppercorn crusted “Ahi” tuna mignon, seared rare and served with crispy herbs and our signature sauce
Tussendoor hadden we ook nog heerlijke warme broodjes en een garden salad gekregen.


Het was dus weer smullen geblazen.
We dronken thuis koffie en konden nog een tijdje buiten zitten want de temperatuur was nog zeer aangenaam.

22 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer wat bent opgeknapt en weer lekker kon smullen. Het eten ziet er weer heerlijk uit. Fijn dat het in die mall zo rustig was, lekker rustig shoppen op die manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat het wat beter met je. En gezien die Ahi Tuna is het wel fijn dat je eetlust weer terug is. Wat ziet die er heerlijk uit. Hopelijk verdwijnt de pijn in je zij ook weer gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed te lezen dat je je iets beter voelt dan de dag ervoor. Heerlijk relaxte dag, het eten ziet er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat de misselijkheid over is. Heerlijk ook om zo'n dagje even rustig aan te doen. Beetje luieren, beetje shoppen en als afsluiter weer een heerlijk diner.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij voor je Anita, dat in ieder geval de misselijkheid is verdwenen, kan je weer lekker smikkelen. Nog wat geshopt en aan het zwembad gezeten, prima dag weer! Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou....die tekst in jullie villa....ik denk dus wel dat je ieder keer eerst een borrel moet nemen voor je weggaat hahahaha. Heerlijk rustig die mall en alle winkels die we zoeken!! Aanrader dus. Vito's gaan we onthouden, ziet er erg goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij dat je weer opgeknapt bent en weer wat leuks heb kunnen ondernemen. Lakeland Square Mall is inderdaad een vrij rustige mall maar daarom des te leuker om lekker op het gemak rond te struinen. Ook de rit over de I-4 er naar toe is leuk, ik rij overigens altijd graag op de I-4, zo'n heerlijk relaxed rijden.

    Wel grappig die tekst bij de schuifpui, maar aangezien ik een zeer bescheiden drinker ben vraag ik me wel af of die villa wel geschikt voor mij is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig dat je weer aan de beterende hand bent, niet meer misselijk is al prettig!
    Wat lekker om de dag zo aan de pool en de heerlijke zon door te brengen!
    Wij moeten het met dikke jassen doen :-)

    Nog heel veel plezier, enne het eten zie er geweldig lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig Anita dat de misselijkheid weg is .
    Jullie hebben er weer fijn van genoten vandaag ...
    Het eten mmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verademing die mall zeg. Lijkt me heerlijk als het zo rustig is.
    Dat eten zie er ook weer overheerlijk uit.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dat je je beter voelt. Heerlijk gegeten weer. Door jullie blog wordt het to do lijstje steeds langer zodat ik tot mijn 80e elk jaar naar Orlando moet om dat lijstje af te werken. Ben benieuwd naar jullie volgende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gelukkig weer wat beter en weer eetlust en shoplust. Ziet er goed uit dat eten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig dat je weer bent opgeknapt, kunnen jullie in ieder geval gewoon doorgaan met genieten ;-)
    Goed geshopt en wij vonden het daar ook zo stil, winkelt wel lekker op je gemak, dat dan weer wel!
    Het eten ziet er fantastisch lekker uit, goed restaurant hoor, dat is er weer een voor op ons lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer even bij gelezen. Heb er niet veel tijd voor gehad om dat eerder te doen. ;)
    Mooie dagen ook weer voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat het al,iets beter gaat.
    En gelukkig is de eetlust er ook weer.
    En gelijk weer een super restaurant!!
    Weer een heerlijke relaxte dag zo fijn dat het niet zo druk is in de winkels..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je wat beter voelt. Gezellige dag lekker relaxed. Geniet van de laatste volle dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig ben je weer op de been, je niet lekker voelen tijdens je vakantie is maar niets.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lees net jullie blog en zie gelijk de thermometer terwijl ik net de kachel een graadje hoger zet. Wat hebben jullie heerlijk weer! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het wat beter gaat! Het ziet er allemaal heel gezellig (en smakelijk) uit. Nog even volop genieten van die heerlijke omgeving!
    Warme groet uit Kaapstad,
    Wim en Raffaella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik krijg altijd zo'n honger van jouw blog! Fijn dat je weer bent opgeknapt ! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig weer opgeknapt en de tip over Lakeland square mall met de restaurants staat genoteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke dag! Mooie afsluiting van jullie vakantie. We hebben genoten van jullie dagelijkse updates. Goede reis naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen