dinsdag 2 februari 2016

Anders dan gepland en Little Italy

Vandaag stonden er allemaal leuke dingen op het programma maar ik had slecht geslapen en vreselijke pijn in mijn rechterzijde. Of dit nu kwam doordat dit bed harder was of iets anders weet ik niet. Ik was vaak uit bed geweest omdat ik heel misselijk was en kon niet stoppen met hoesten en had het benauwd. Erg vervelend.

Toen ik rond 7 uur op het balkon ging zitten was het mistig en kon ik de zee amper zien.


Ik had me verheugd op de wafels en pancakes die je kon bakken bij het ontbijt maar ik had geen trek en nam alleen maar een beker thee. Tom nam toast en roerei.

We hadden een stuk langs het strand willen lopen maar ik voelde me daar helaas niet toe in staat.
Nadat we de spullen weer bij elkaar gepakt hadden en hadden uitgecheckt reden we naar Lovers Key state park waar we hadden wilden wandelen. We hadden hier al veel over gehoord. Tom maakte nu alleen een aantal foto's.



Ook hadden we nog naar Sanibel gewild om mooie schelpen te zoeken maar we besloten terug te rijden naar huis. De hele terugreis heb ik liggen slapen in de auto. Het was vandaag rond de 28 graden maar bewolkt.
Thuis nam ik een schaaltje cornflakes en kopje thee en ging even een poos dobberen in het zwembad, dat is zo fijn want dan voel ik totaal geen pijn.

Omdat ik weinig gegeten had en  's avonds wel zin had in pasta gingen we een nieuw restaurant proberen; Little Italy. Een Italiaans restaurant op de Parkway Blvd. in Kissimmee (vlakbij Kobé Japanese restaurant).


Tom bestelde mosselen vooraf en garlic bread with cheese.
Fresh mussels in white wine, garlic and lemon butter
Ik had Vitello Marsala met pasta als hoofdgerecht en Tom tortelinni alla dante. Het was erg lekker. Bij andere tafels zagen we pizza's voorbij komen die zien er hier ook goed uit, dus dit restaurant moeten we onthouden.
Veal in Marsala wine, butter, and mushroom sauce over pasta
Pasta rings with prosciutto ham, mushrooms in a cream sauce
We hadden een supervriendelijke serveerster en vinden dit een leuk restaurant met fijne Italiaanse muziek op de achtergrond. Heel wat anders dan het drukke Olive Garden.
Thuis ging ik nadat ik het blog gemaakt had, direct naar bed en lag om 21 uur al te slapen.

22 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat de mini vakantie zo eindigt. Beterschap Anita. Hoop dat het inmiddels wat beter gaat en je nog heerlijk een paar dagen kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Fort Myers wakker worden met pijn, dat komt mij bekend voor. Laten we hopen dat het weer gauw over is en gelukkig heb je evengoed wel lekker gegeten bij Little Italy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je je niet lekker voelde en daardoor wat leuke dingen misliep.
    Hoop dat het nu weer beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo wat vervelend dat je jezelf niet lekker voelt en dat net nu je weg was.
    Echt balen!!
    Hoop dat het snel over is en dat je nog lekker een paar dagen kan genieten in watersong.
    Het restaurant ziet er weer heerlijk uit.
    Zo zit er bij ons in Nederland een happy italy daar kan je ook zo lekker eten en spotgoedkoop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is wel vervelend dat je je zo belabberd voelt. Ik hoop dat je snel weer opknapt en nog lekker kunt genieten van het heerlijke weer. Gelukkig dat je 's avonds al weer wat kon eten, ziet er lekker uit trouwens ;-)
    Doe lekker rustig aan en samen lekker relaxen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat jammer dat je je niet lekker voelde, hopelijk gaat het snel weer de goede kant op en heeft het autoslaapje je goed gedaan, gelukkig had je 's avonds wel weer trek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer voor jullie Anita, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je mini vakantie zo eindigt. Ik hoop dat je je snel weer goed genoeg voelt om te genieten van het overige moois dat florida te bieden heeft. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend Anita, jammer van jullie dag. Gelukkig had je 's-avonds wel weer je eetlust terug. Hopelijk voel je je weer iets beter vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snel weer opknappen hoor.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhhh wat balen dat je net in de miniakantie niet lekker bent geworden :-( Ik hoop dat je snel weer opknapt en je nog volop kunt genieten van de laatste dagen daar, heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zonde van jullie uitstapje, hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en voel je je weer beter, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sneetje, wat een domper dat jezelf slecht geslapen hebt en je niet lekker voelde. Dan is het inderdaad het beste lekker naar "huis" te gaan en heerlijk in het zwembad dobberen. Gelukkig dat je s'avonds weer kon genieten van het heerlijke eten. Hoop dat het nu verder goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat jammer Anita dat je je niet zo lekker voelde. En je was net op vakantie in een vakantie. Gelukkig kwam de eetlust weer wat terug. De foto's zagen er prima uit hoor. Jammer dat je er niet zo van kon genieten. Ik hoop dat je je gauw beter voelt. Blijf maar lekker dobberen in het zwembad hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita ik hoop dat je weer snel opknapt !!
    Dat je nog lekker geniet van Florida, daar duim ik voor!
    Knuffels !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He wat balen Anita .....
    Ik hoop zo dat je wat bent opgenapt ...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou vervelend voor je. Hoop dat je je ondertussen beter voelt en weer kunt genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat balen zeg dat jullie een aantal dingen nu niet konden doen... Hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer dat je je net nu jullie een mini vakantie houden niet lekker voelt. Hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat en dat je nog even lekker kunt genieten in de villa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vind ik dat vervelend voor jou en Tom, ik hoop zo, dat je vannacht beter hebt geslapen en dat je toch weer kunt genieten van de laatste dagen. Wel jammer van al jullie mooie plannen bij Fort Myers, maar het belangrijkste is dat jij je beter voelt en ik duim echt voor je dat dat het geval is! 🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat balen zeg! Hopelijk heb je het eruit geslapen en in ieder geval nog lekker gegeten. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beterschap en sterkte,, Anita!. Hopelijk voel je je snel weer ietsje beter. We gaan voor jullie duimen en denken aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen